درحال بارگذاری...

اکران طرح های فرهنگی دهه کرامت بر روی سازه های تهران

دکتر عیسی علیزاده ، مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران ، اعلام کرد : همزمان با شروع دهه کرامت ، از ۱۲ تا ۲۲ مرداد ماه با اکران طرح های فرهنگی با موضوع “دهه کرامت” روی سازه های تبلیغاتی شهر ، تهران رنگ و بوی ولادت امام رضا (ع) را به خود می گیرد .
دکتر عیسی علیزاده با بیان اینکه زیباسازی تلاش می کند با فعالیت های مناسبتی حال و هوای ویژه ای به شهر بدهد ، ادامه داد : این کمپین همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه (ع) و شروع روز دختر آغاز و اتمام آن با ولادت امام رضا (ع) خواهد بود .
وی ادامه داد : فضاسازی چند سازه مهم شهر با گل های ماکتی برای جلوه هرچه بهتر طرح ها یکی از اقدامات سازمان برای این دهه است . علاوه بر این با ایجاد تونل های نوری در ورودی معابر پر تردد شهر مانند ورودی اصلی پارک ملت ، پیاده راه تئاتر شهر ، خیابان سهروردی میدان پالیزی و پیاده راه سپه سالار در خیابان جمهوری ، تلاش شده تا به هدف ایجاد نشاط اجتماعی جامه ی عمل پوشانده شود .
این مدیر عامل خاطر نشان کرد : علاوه بر این سعی شده با استقرار استندهای ویژه روز دختر در چند نقطه پر تردد شهر با طرح گرافیکی جذاب و امکان گرفتن عکس یادگاری توسط شهروندان تهرانی ، این ایام را دلنشین کنیم .
علیزاده افزود : استقرار پنل های مزین به عکس های نوستالوژیک حرم امام رضا علیه السلام و عکاسی شهروندان با پیش زمینه ی حرم حضرت رضا علیه السلام و استقرار محل های توزیع گل بین شهروندان دختر در ایستگاه های پرتردد مترو در آغازین روزهای دهه کرامت به مناسبت ولادت حضرت معصومه سلام الله و روز دختر از دیگر اقدامات سازمان در این روزهاست .
وی با اشاره به تزیین خیابان های تهران با نورپردازی های سقفی وسیع و همچنین بادبادک های رنگی، ادامه داد: در این کمپین برای نخستین بار از سازه های بعد دار و تزیینات نوری سازه ها در تبلیغات فرهنگی استفاده شده است .
لازم به ذکر است ، کمپین وسیع دهه کرامت همزمان با ولادت حضرت معصومه سلام الله کار خود را با هدف ارج نهادن به ایام متبرک دهه کرامت و افزایش نشاط بصری شهر تهران اغاز کرده است .