درحال بارگذاری...

۳۰ درصد بیلبوردهای قم در اختیار برنامه‌های فرهنگی است

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم ، اعلام کرد : احیای بیلبوردهای فرهنگی و معرفی کالاهای ایرانی با رویکرد ترویج اقتصاد مقاومتی در راس برنامه‌های سازمان زیباسازی است . وحید وزیری‌راد با بیان اینکه فرهنگ سازی بومی – دینی به کمک رسانه‌های جمعی امکان پذیر است ، گفت : مسئولان استان باید بسترهای توسعه خودجوش […]

اکران بیلبورد خلاقانه یک دندانپزشک در اردبیل

اخیراََ اکران بیلبوردهای تبلیغاتی یک متخصص ارتودنسی در شهر اردبیل توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نموده است . بخشی از این طرح آگهی تبلیغات محیطی به صورت حجمی کار شده و ماکت دندان های ارتودنسی شده به منظور نشان دادن حوزه فعالیت پزشک در طرح به چشم می خورد . این روزها […]

بیلبوردهای انتقاد از برجام در میدان سپاه تهران !

در حالی که چند روز از سخنان رئیس جمهور نگذشته ، تبلیغات علیه برجام توسط شهرداری تهران آغاز شده است . محتوای این بیلبوردهای تبلیغاتی برگرفته از سخنان رهبر انقلاب و مطالبه عمومی مردم از دولت است که چرا با وجود اجرایی شدن برجام ، وعده های طرف های غربی هنوز عملیاتی نشده است . […]

آگاه‌سازی در خصوص تعریف انواع تبلیغات ضروری است

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان اسلامشهر ، عنوان کرد : باید ابزار فرهنگ سازی و آگاه‌سازی در خصوص تعریف انواع تبلیغات و چگونگی بهره‌برداری و استفاده از آنها از طریق اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی تبیین و اطلاع‌رسانی شود . محمود صوفی در جلسه کارگروه ساماندهی صنوف این شهرستان ضمن تبریک دهه کرامت […]

اقدام شهرداری در تبلیغات محیطی دهه کرامت قابل تقدیر است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در رابطه با تأثیر تبلیغات محیطی شهرداری قم در گسترش معارف فاطمی و رضوی ، اظهار داشت : با توجه به تبلیغات محیطی که از سوی شهرداری قم انجام شده ، این تبلیغات می‌تواند در ترویج و توسعه معارف فاطمی و رضوی مؤثر باشد . حجت‌الاسلام و […]

اختصاص سازه های تبلیغاتی کرج به موضوع شهر و زیباسازی

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج از اکران بنرهای فرهنگی و آموزش شهروندی با موضوع شهر و زیباسازی خبر داد . حسین عطایی با بیان اینکه استفاده از ابزارهای تبلیغاتی نقش بسزایی در نهادینه کردن فرهنگ شهروندی دارد ، گفت : سازه های تبلیغاتی در شهر یک وسیله ارتباطی مناسب به شمار می روند ، […]

بیلبوردهای تبلیغاتی ابزاری خوب برای آموزش های شهروندی

مجتبی عبدالهی ، معاون فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه بیلبوردهای تبلیغاتی به عنوان یک وسیله ارتباطی خوب در شهر به حساب می آیند ، گفت : زمانی که نیاز به اصلاح یک رفتار شهروندی داریم با تکیه بر تبلیغات و با استفاده از تابلوهای شهری می توان به این هدف رسید . مجتبی عبدالهی […]

اکران طرح های فرهنگی دهه کرامت بر روی سازه های تهران

دکتر عیسی علیزاده ، مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران ، اعلام کرد : همزمان با شروع دهه کرامت ، از ۱۲ تا ۲۲ مرداد ماه با اکران طرح های فرهنگی با موضوع “دهه کرامت” روی سازه های تبلیغاتی شهر ، تهران رنگ و بوی ولادت امام رضا (ع) را به خود می گیرد . […]

ضعف تبلیغات کالاهای داخلی بر روی بیلبوردهای شهری

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تبلیغات آزادانه برندهای خارجی در سطح شهر گفت : متاسفانه تبلیغ کالاهای خارجی را در مسیرهای عمومی شهر شاهد هستیم که در این زمینه به فیلترهای نظارتی نیازمندیم . احمد انارکی محمدی ، افزود : همانطور که مقام معظم رهبری بدان اشاره داشتند ، تولید داخلی […]

بیلبورد تبلیغاتی کارما با حضور سام درخشانی خبر ساز شد

فروشگاه زنجیره ای خودروی کارما که به تازگی در تلاش است خود را به مخاطبان معرفی کند ، با اکران یک کمپین تبلیغات محیطی گسترده و طرح آگهی های مختلف با حضور سام درخشانی این روزها در شبکه های اجتماعی پر سر و صدا شده است . امیرحسین نوریان منتقد و تحلیلگر کمپین های تبلیغاتی […]

شهرداری مشهد در حوزه فرهنگ سازی ضعیف است

عضو شورای اسلامی شهر مشهد از ضعف شهرداری در پرداختن به بعد اجتماعی ، انتقاد کرد و گفت : شهرداری مشهد تا حدی در بعد اجتماعی غفلت کرده است. محمدرضا دیمه‌کار ، با بیان این مطلب ، اظهار داشت : متاسفانه علی‌رغم اینکه بودجه‌های خوبی در این سال‌ها در شهر مشهد به حوزه معاونت فرهنگی […]

تبلیغات محیطی به کمک اصلاح رفتارهای ترافیکی می آید

بلدیه|حجت الله بهروز با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات کلانشهر تهران ترافیک است و ایجاد تغییر در فرهنگ ترافیکی شهر نیازمند راهکارهای کارشناسی است، گفت: طی دو سال اخیر در شهرداری تهران و معاونت حمل و نقل و ترافیک همواره تلاش بر این بوده تا در دو بخش سلبی و ایجابی برنامه ها طراحی […]

طراحی ضعیف یک تابلوی تبلیغاتی با عنوان “روزی حلال”

حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی هاشمی ، یکی از کارشناسان و سخنرانان مذهبی در مشهد ، پیرامون نصب تابلوهای تبلیغات محیطی با موضوع “روزی حلال” اظهار داشت : نصب تابلوهای تبلیغاتی با موضوع “خستگی در کسب روزی حلال” به نقل از رسول مکرم اسلام ، مصداق کج‌ سلیقگی در عرضه محتوا است . حجت […]

کمپین تبلیغاتی “ورزش برای همه” موفق آمیز بوده است

عضو کمیسیون اجتماعی شورای شهر تهران ، اظهار داشت : سازمان زیباسازی شهر تهران در برگزاری کمپین های فرهنگی و استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی برای القای حس قهرمانی و روحیه پهلوانی در بین جوانان ، موفق عمل کرده است . مجتبی شاکری با اشاره به اجرای کمپین تبلیغات محیطی « ورزش برای همه » افزود […]

قرارداد ۱۱۵ میلیارد تومانی توسط تاج و شرکت فناپ امضا شد

سرانجام یک هفته پس از آغاز مسابقات لیگ برتر شانزدهم ، قرارداد پر ابهام تبلیغات محیطی دو فصل مسابقات لیگ برتر و جام حذفی فوتبال به امضا رسید . پس از کش و قوس های فراوان و اینکه روز نخست هفته اول لیگ شانزدهم بدون تبلیغات محیطی برگزار شد ، قرارداد تبلیغات دور زمین ها […]

تبلیغات شهری اصفهان به موضوع آلودگی هوا اختصاص یافت

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی اصفهان اعلام کرد : ۳۰۰ تابلوی تبلیغات محیطی شهر اصفهان به موضوع “سه شنبه های بدون خودرو” اختصاص یافت . کمیته فرهنگ شهروندی اصفهان برای پرداختن به مسئله آلودگی هوا که دغدغه این روزهای مردم اصفهان است ، تابلوهای تبلیغات محیطی اصفهان را به موضوع طرح «سه شنبه های بدون خودرو» […]

توجه به زیبایی بصری اولویت سازمان زیباسازی است

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج با بیان اینکه این سازمان متولی اجرای عملیات بهبود سیمای شهر می باشد ، گفت : توجه به زیبایی بصری باید در اولویت عملکرد سازمان زیباسازی قرار گیرد . حسین عطایی در اولین جلسه دیدار خود با مسئولان زیباسازی مناطق ۱۲ گانه کرج ، ضمن تاکید بر بالا بردن […]

المپیکی ها بر فراز تابلوهای تبلیغاتی تهران

سازمان زیباسازی شهرداری تهران به مناسبت نزدیک شدن به آغاز بازی های المپیک ، فضای تابلوهای تبلیغاتی شهر را به این رقابت ها اختصاص داد . این روزها با نزدیک شدن به برگزاری بازی های المپیک ، در خیلی از بیلبوردهای اتوبان های اصلی شهر تهران تصاویر ورزشکاران المپیکی ایران نقش بسته است و در […]

تبلیغات در شهر قزوین ساماندهی نشده است

فاطمه اشدری ، عضو شورای اسلامی شهر قزوین ،‌ اظهار داشت : چند سالی است که از موضوع سیاست‌گذاری و ساماندهی تبلیغات در شهرداری می‌گذرد ولی با وجود برگزاری جلسات و مصوبات همچنان در بی‌سامانی تبلیغات محیطی به سر می‌بریم . عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد : با اضافه شدن کانال تلگرام به […]

تبلیغات گسترده محیطی برای تامین جهیزیه ۷۵۰۰۰ نو عروس

طرح آینه شمعدون با هدف تامین جهیزیه ۷۵۰۰۰ نو عروس نیازمند که شروع زندگی مشترکشان به دلیل تامین نشدن جهیزیه به تعویق افتاده است ، با اکران تبلیغات گسترده فرهنگی در سطح شهر تلاش کرد که توجه مردم را به این سمت جلب کند که کمک کننده برای شروع یک زندگی باشند . مجری طرح […]